16 Mart 2014 Pazar

öldüm amk internet cafede beşyüze açtırsam daha avantajlı olurdu herneyse amk sinirlendim gittim ttnet bayisine dedim benim internet hep gidiyo sikerim böyle ttneti reklamlarda kuş böcek oynatıyonuz internet kaplumbağa hızında pezevenkler dedim baktım bunlar beyfendi düzgün konuşun dedi ne düzgün konuşacam amına koduklarım,telefon hattı olsanız ülkede telefon kullanmak yasaklanır priz olsanız size fiş takmam dedim baktım güvenlik geldi götüme jopla vuruyo döndüm buna 45 Numara botlarımla döner tekmeyi vurdum camdan dışarı uçtu sekreter kız biber gazı çıkardı çantasından tam sıkacaktı hemen cebimden Le’Colayı çıkardım bunun kafasına attım kafasından kola akıyo amk.Patronları geldi kaslı rambo atleti giyimiş kucağında bitane soba borusu karşımda ben korkarmıyım 45 Numara botlarımın bağını bağladım.Buna bir cüneyt arkın bakışı attım koşarak buna birtane tekme attım bu soba borusunun ustune oturdu amk.Bunu kaldırdım ajdarla bülent ersoy karışımı bir tipi var seni gömseler,toprak geri tükürür dedim buna 45 Numara Botlarımla dedemden öğrendiğim çifte vuruşunu yaptım bu yerde kaldı üstünde benim modemdeki kırmızı ışık yanıyodu adamlarda genetik amk kan yerine kırmızı ışık akıyo.Gittim sekreter kıza attığım le colayı aldım asiti kaçmış amk kızın çantasından beşyüz aldım dudaklarına yapıştım koşarak ordan çıktım. Bimden Le’Cola aldım eve gittim polisler beni arıyormuş amk beşyüz bin aldık o da kolamın parasıydı amk.Soruyorum size benim suçum ne ?

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil