11 Mart 2014 Salı

-balici
Beyler yeni araba aldım keş ekoyla bindik tam kontağı çevirdim tanımlayamadığım bi ses geldi ekoyla aldığımız yere kadar sırtımda taşıdım arabayı bayisine gittik adama bunun kontağını çevirince tanımlayamadığım bi ses geliyo dedim adam bana amk cahili o motorun sesi dedi kendime kaşar denilmesini sindirememiştim tam orda masanın üstüne çıkıp sıçtım ve bu iş bitmedi dedim utanç verici gülücükler arasında kör iti siktiğim yere kadar gidip ayran içtik keş ekoyla çok sinirlenmiştik erkan okadar sinirliydi ki kendini sikmeye başladı ben ekonun bu içler acısı durumuna çok üzüldüm zengin bebesinde çaldığım m16 mermilerini aldım ve kendi üretimim olan kedi sikiciyi aldım kedi sikici bir abazanın saniyedeki erek sayısı kadar hızlı mermi ve bok atar ekoyla mekanı akşam basıcaktık. Siyah gangstra giysilerimi giyip havalı havalı yürüyoduk amk ekosu osurup ambiyansı bozana kadar tam dükkana vardık eko sıçağaam geldi diye bağırdı tekrar eve gidip onun sıçmasını bekledim mermeri delmiş amk çıktık ve bayi bize biz bayi bize bakıyordı erkan adamın arabasının üzerine sıçmaya başladı ama asıl amacımız piçlik değil intikamdı ilk olarak sergodan aldığım bursa işi dikiştutmazla kapıyı açtım ve adamı yakaladım ulan çolunu çocunu siktiğim sen bana topluluğun içinde nasıl kaşar dersin dedim adam tam lazer tabancasına sarıldı erko bi hamleyle lazer silahını götüne soktu adam bağrıyodu özür dilerim diye ama ekonun azına nüklekleer sıçmıkla yüzüne sıçacağını bilmiyodu erkan pantolonu indirdi ve suratına dağya giren bi uçak edaysıyla sıçtı adam ölü taklidi yapıyodu heryer şalgam suyu olmuştu kasayı alıp kaçtık le kola aldık mahallede polis dolu heralde sıpastik ahmet yine kolonya içip dedesini sikti akıllanmaz bu bebe.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil