10 Mart 2014 Pazartesi

Mitingde Sıçtım - Tinerci


Merhaba benim adım selahattin. 17 yaşında koyu Akp'li biriyim. Kırklareli elinde oturuyorum. Her neyse ben konuya başlayayım. O gün çok heyecanlıydım yarın BAŞBOKANIMIZ RÖCEP TAYYEAP ERDOĞAN mitinge geliyordu. Okuldan bir iki arkadaşımla sözleştik. Ertesi gün miting saatinde otobüslere miting alanına hareket ettik. Önceki akşamsa annemler evde acılı çiğ köfte yapmıştı ve hep beraber hunharca onu yemiştik. Ben bunu hatırlayınca götüm bi tuhaf oldu. Miting alanına geldik herkes indi falan ellerimize bayraklar verdiler Erdoğan'ın gelmesini bekliyorduk. Götümdeki hareketlilikse git gide artıyordu. Tayyip geldi kalabalık hunharca çığlıklar atarak karşıladı ve konuşmaya başladı. Benimse göt sıkışmaya başladı. O kadar fenaydımki adeta götüm hiroşimaya atılan atom bombasının küçük kardeşiydi. Tayyip konuştukça kalabalık coşuyor kalabalık coştukça götüm sağa sola çarpıyordu. Bense artık tutmak için bağırıp çağırmaya başladım. Halimi görenler coşkudan sevgiden deli oldum sanıp alkışlamaya başladı. Tayyibin adamları beni görünce alıp sahneye çıkardılar ben umarsızca bağırıyordum. Tayyip elini sırtıma koyup hafifçe iki kere sıvazlama edasıyla vurdu... İşte orda ipler koptu götümü tutamıyordum ilk çakışta arkadaki kameramanı vurup beyin travması geçirip ölmesine sebep oldum. Götüm acışı çiğ köftenin verdiği güçle adeta kontrolden çıkmış kürt kalaşnikofu gibi sağa sola atıyordu. Korumalar tayyipi sahneden almak istedikçe kimi zemindeki boka basıp düşüyor kimisineyse götüm isabet ettirip öldürüyordu ben her tarafa sıçarken tayyip korkudan sahnede koşuyordu en son onuda vurdum ve aşağıya miting alanına düşürdüm. Bense yere yatıp kendi etrafımda sıçarak dönüyordum. Miting alanı bokla doluyordu ve kimse bişey yapamıyordu. En son korumalardan biri bana ulaşmayı başardı ve mitingde dağıtılan büyük ak parti bayraklarından birini götüme sokup durdurdu. Yüzlerce kişi ve tayyip ölmüştü. Beni o halimle kamyon arkasına atıp götürdüler. Götüm sayesinde hükümet düştü. Bense şuan tedavi altındayım.(hikayeler alıntıdır )

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil