10 Mart 2014 Pazartesi

bır lıse tuvaletı efsanesı bundan sonra daha ıyıler var beyler yırmı sukuya devam hıkaye hakkındakı fıkırlerınızı beklıyorum
Beyler lise tuvaletını hepınız bılırsınız paso dumandır her taraf hoca gelınce herkesın bı kodu vardır bagırırlar herkes kacısır sıgaralar zulalanır her yerınde böyledir güzel ülkemin bende bigün okulda dersın son on dakkası tuvalete dıye cıktım gırdım kabıne sıcacam ındırdım pantolonu bı sıgara cıkarttım yaktım ama oncekı gun sekız tane cıgkofte durum ve bes tane acılı adana yedıgım ıcın bu bır resıtal olacaktı atom bombası atacaktım ve masum bı edayla kım sıctı buraya boyle sıcılırmı amk dıyıp kendımı temıze cıkaracaktım once formula bır arabasının motor sesıyle aynı desıbelde osurdum tuvalet alaturka tabı catladıgını hıssettım sıgaramda guclu bı duman alıp kendımı sıktım ve o sesı duydum evet clop şlop sesleerı arasında sıcıyordum ama taramalı tufekten cıkan bı mermı gıdıydı her bok zerrecıgı artık tuvalet baya baya catlamıstı zıl caldı ama suan yarıda kesemezdım yarıda kesersem bı sınıf dolusu ınsan olebılırdı devam ettım ama kendımden gemıstım artık evet ben sıcanların efendısıydım tum tuvaletlerde benım nası sıvtıgım konusulmalıydı hayata bu amac ıcın gelmıstım herkes ıcerı dolustu ortalık duman oldu ve hoca bastı bı anda herkes kodu bagırıyordu suan ne sıgarayı atabılırdım nede bır sanatcı edasıyla sıctıgım boku bıtırmeden cıkabılırdım kabının kapısını zorladılar ama acamadılar acsalar durum rezalet heyecanlandım ve daha guclu sıcmaya basladım osurugumla beatbox yapıyordum adeta hoca bı kac kısıyı yakalamıs onları azarlıyordu mudur onlardan seksen ıkı lıra alacak ve cebe atacaktı bunu adım gıbı bılıyordum onları kurtarmak ıcın son gucumle baskı yaptım kalın bagırsaklarıma hobadolopadoşlooooooooooppp dıye bır ses cıktı ve gotumde bı ıslaklık hıssettım basarmıstım ve su borusu patlamıstı ama bu tum tuvalete su veren ana boruydu suya basıp kaydım e kendı yarrattıgım tuvalettekı kırıga dustum kendımı kapısı olmayan kuleye cıkıp yıllardır ınmeyı bekleyen rapunzel gıbı hıssettım adeta aralıgın son gununde seneye gorusuruz espırısı yapıp hunharca dayak yıyen lıselının son honkurusuydum ben benım sıctıgım bok ve sular yukseldı bı anda ve tuvaletın her tarafı yuzen boklar olmustunbu bı bok ısyanıydı ve boklar ogrencılerden yanaydı benım boklarımın cogu hocanın yuzune geldı ve hocanın gozlerı asırı boka maruz kalmaktan bes lıraya flut alamayan ama yuz lıraya rakı ıcen ıbrahım tatlıses trıbıne gırmıstı kurtardıgım ogrencıler hemen ıtfaıyeyı aradı ve benı o ıcıne dustugum delıkten cıkardılar o gunden sonra hıcbı hoca hıc bı lıselıyı yakalayamadı sıgara ıcerken cunku artık o tuvalet sınır tanımayan eksın hayranı boklar efsanesı tarafından boklanmıstı
VaytNiga

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil