10 Mart 2014 Pazartesi

Ben bu satanistliği beceremiyom amk -Balici

Ben bu satanistliği beceremiyom amk
Fazla istek üzerine tekrar atıyprum beyler
-Balici

merve var benim kız. işte bu satanistmiş, itiraf etti. gel dedi bi ortamımızı gör, beğenirsen takılır öğrenirsin. öyle sandığın gibi kötü bi şey değil falan.

tamam amk dedim, en fazla ne olabilir ki yani diye düşünüyorum.

saat gece 11 buçuk gibi bi inşaata götürdü beni. alt katında ortada bi çöp tenekesi yanıyor etrafında da kızlı erkekli elemanlar var. birinin elinde bi kitap bi şeyler okuyor, diğerleri de transa geçmiş resmen, geldiğimizi bile fark etmediler. merve'ye eğildim 'abdestim yok benim sorun olur mu?' dedim. 'yok canım gerek yok.' dedi. oh dedim içimden amk. cenabet cenabet, çarpılırız marpılırız.

neyse bu kitaplı pezevenk okudukça okuyor, latince midir kürtçe midir anlamadım, susmadı ama itoğlu it. 1 buçuk saat kadar ayakta bunu dinledik. sonra bitirdi. sessizlik oldu. merve elimi tuttu. öbür tarafımdaki sakallı da elimi tuttu. aha dedim trene denk geldik, kestaneyi çizdirecez. aklımdan neler geçiyor. merve'nin bunu en başından beri planladığını, aslında kurban olduğumu, beni delilerce sikip öldüreceklerini falan kuruyorum kafada.

git gide bu sakallı elimi daha sert sıkmaya başladı. tahrik mi oluyor napıyor amk diye tedirginim ben tabi. sonra dönmeye başladık. aklıma tavaf geldi hemen. benzer şeyler demek ki diye ufak çaplı bi aydınlanma yaşadım. saydım tam 13 tur attık ve durduk.

sonra tam karşımdaki kız üzerindeki siyah pelerini bi çıkardı, çırılçıplak amk

merve'nin elini bıraktım hemen. kız merve'yi 666'ya katlar, o derece güzel.

o sırada öbür kız da gitti teyip vardı köşede, onun düğmesine bastı. kahtalı mıçı çalmaya başladı. aydınlanma üzerine aydınlanma yaşıyorum o an. oha amk diye bağırıyorum sessiz sessiz. çıplak kız da ateşe elini sokup sokup çıkarıyor, inliyor falan. benim mal şeytan boynuzu gibi oldu tabi. merve de fark etti, baktı gülümsedi bana. yine şoklardayım, kıskanmıyor mu lan bu diye içten içe kızıyorum derken kitap okuyan gavat bana doğru dönüp
'gel gardaş, yaklaş.' dedi. şiveyi duyunca bastım kahkahayı. hepsi yüzüme tip tip bakınca sustum. gitmeye karar verdim. gitmeyip de ne yapacaksın adamlar şeytanın uşağı amk.

kahtalı mıçı eşliğinde ufak adımlarla buna doğru yürüyorum derken yarı yolda çıplak kız sikime doğru hamle yaptı. 'dur kız herkesin içinde!' diye çıkışıp gülümsedim buna, sonra elemanın yanına gittim.

'dinin ne?' diye sordu. 'satanistim kardeş.' dedim.
'allahın kim?' diye sordu. 'şeytan kardeş.' dedim.
'kitabın ne?' dedi. 'elindeki.' dedim. ismini okumaya çalıştım da lens yoktu gözümde okuyamadım amk o mesafeden bile.

neyse bu köşedeki siyah çuvalı aldı geldi, içine elini soktu, yavru bir kedi çıkardı.

ulan ben de kedilere hiç kıyamam ama şart amk keseceksin sike sike.

tamam dedim verin bıçağı. ne bıçağı dedi bu, suratıma baktı şaşkın şaşkın.
kesmeyecez mi amk dedim. yok sikeceksin dedi. ne?!
'önce bunu sonra da tuğba'yı sikeceksin ve döllerini de bana içireceksin' dedi.
'sen kimin dölünü içtin de geldin amk neden bahsediyorsun.' falan derken bu üzerime saldırdı. ben de sokaklarda büyümüş adamım, öyle kolay zaptetilmem yani. gelişine buna sol direği indirdim. sakallı da arkamdan saldırdı o sırada, onun da sakallardan tuttum, döndüm kafayı gömdüm. baktım merve 'aşkııım' diye üzerime koşuyor, zaten gaza gelmişim buna da döner tekmeyi bi kodum, allah sizi inandırsın kafası baykuş gibi bi tur attı geri geldi.

tabi anında topuk. hemen inşaattan çıktım. sonra durdum. geri döndüm, çıplak kızı kolundan tuttum, teyibi de aldım yallah tazyik. meğer o körpemi de zorla tutuyorlarmış orada. şu an tesettürlü kendisi ve 5 vakit namazımızı kılıyoruz. geceleri birbirimizin kulağına romantik ayetler fısıldadıktan sonra ney eşliğinde sevişiyoruz. çok mutluyuz. allah herkese böyle bir sevgililik nasip etsin inşaallah.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil