1 Mayıs 2014 Perşembe

beyler yaz mevsimiydi keş sülo bizm evdeydi ona gel lan plaja gidek dedim buda tamam dedi tam çıkıyoduk dedem bende geliyim dedi bende ya dede yaşlı başlı adamsın senin plajda ne işin var dedim dedem bana tokadı bastı lan amına koduğumun piçi sanane gelirim gelmem amına koduumun hayırsız evladı dedi ben tamam dede sende gel dedim işte ben altıma ateşli şortumu giydim keş süloyada dedemin içliğini verdim dedem kilotla gitti plaja gelen geçen dedemin sağa sola vurup şakırdayan dolgun yarranı duyup gülüyodu bende tutamadım bende süloyla gülmeye başladım dedem sinirlendi nerdeyse bizi sikecekti neyse plaja vardık ben pantolonu çıkardım ve şişeleri hazır ettim koluma bağladım pantolonuda çıkardım denize süloyla girdik tam biz eğlenmeye başladık kezbanın biri geldi üff şu salaklara bak nası bi ülkede yaşıyoz birinin ayağında 45 numara botla denize girmiş diğeride tekne getirmiş kıyıda tekneyle drift atıyo böylelerinin kafasını denize sokup çıkarmıcan aslında dedi ben buna sinirlendim 45 numara botlarımı yüzme moduna getirip suyun altına girdim tam kızın yürüdüğü yere doğru geldim hemen botlarımı normal moda geçirip bu kızın üstüne atladım dedemin böyle kezban vakalarında yapmamı resmen istediği çifte başlı yarrak vuruşunu yaptım kezban yere düştü kafasını kuma gömdüm götünede keş sülonun drift çektiği teknenin küreğini soktum sonrada keş süloyla tekneyle bindik işte biraz açıldık hint okyanusuna falan vardık o aradada oraya polisler gelmiş kesin dedem yine sahildeki karılara yine tecavüz etti hiç akıllanmaz bu adam amk.


-eko

2 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil