11 Mayıs 2014 Pazar

Bugün keş sülo geldi beraber mavi leğene su koyduk biraz yüzdük. Keş sülo beleş havuza gidelim kanka dedi ben yok falan dedim bu ibne yüzme bilmiyon ondan gelmiyon falan diyip bana gaz verdi ben gaza gelirmiyim? Gelirim pazardan aldığım boxerimi giyidim evden çıktık bl villanın havuzuna geldik. Keş sülo havuza donsuz atladı sende gel falan dedi ben korkuyorum amk leğende bile zor yüzüyorum bazen ağzıma su falan kaçıyodu. Sülo gülmeye falan başladı havuza 45 Numara botlarımla öküz dalışı yaptım direk suya battım amk. Botlarımın içine havuzda ki suyun yarısı girdi keş süloya boğuluyorum kurtar diye bağırdım amk evladı inanmadı suda boğuldum götüme bile su doldu. Kendime geldiğimde keş sülo dudaklarıma yapışmıştı. Hemen kalktım bu ibneye 45 Numara botlarımla uçan tekmeyi vurdum havuza uçtu. Babannesine bile tecavüz etti ibne geçen günde dedeme ayran içirmiş sarhoş etmiş tam tecavüz edecekti son anda yetişip namusumuzu kurtardım.Şimdi kuru göt rızalarla parkta salıncak sallanıyoz.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil