1 Mayıs 2014 Perşembe

beyler ramazan ayındaydık hergün top patlamadan önce ekmeği/pideyi ben alırdım ramazanlarda bakkal rüstem oruç tutardı oğlu bakardı bakkala neyse işte bende oruçluyum sevap kasıyom bilgisayardan ilahi falan dinliyom keş sülo bize geldi abi sizde yesem olurmu annem ekmek aldım beğenmedi ekmeği götüme soktu dedi sonrada evden attı dedi bende tabi olur piç geç içeri dedim biz bunla işte cs 1.6 oynuyoz annem bana oğlum 2 pide al gel hadi bi koşu dedi ben annemi kırarmıyım hemen gittim bakkala keş sülo hala oynuyo kalk amına koduumun salağa pideye gidecez dedim bu tamam abi kızma dedi hemen kapıya gittik ben botumu oda gramponunu giydi yola çıktık yolda biraz uzundu amına koyim 600m falan biz işte yolda gidiyoz sohbet ede ede neyse bakkal rüsteme gittik orda oğlu vardı ben buna 2 pide versene dedim bu yoh ya kendin alcan orospu çocu bak orucum siktirttirme dedi ben buna sinirlendim dedemin öğrettici sinir siken ata binip gezdiren hareketini yaptım bu tezgaha yapıştı sonra 2 pideyi araklıyoduk kız kardeşi geldi kızda çok seksi amına koyim bu napıy... dedi ben buna yumruğu çaktım sonra memelerini sıktım keş süloda dudaklarına yapıştı 2 pideyi bedavaya aldık diğer parayada le cola ramazan edition aldık evin yolunu tuttuk fakiriz ama saf değiliz şükür polisler de bakkal rüstemin oraya toplanmışlar kesin bu yine müşterilere fortladı hiç akıllanmaz bu amk.

-eko

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil