1 Mayıs 2014 Perşembe

beyler okulun son günüydü hep beraber pikniğe gidecektik biz spastik iboyla hoca konuşmasını yaparken sıraya yattık hoca bize cırtlak sesi ile bağırdı kalkın diye bizde kalktık ama spastik ibo buna fena sinirlendi sinirden sırayı sikecekti lan amına koyduğumun salağı sınıfta bu kadar kişi arasında olmaz dedim neyse işte karının konuşması bitti gençler hadi toplanın dedi neyse bizde çantamıza magnumumuzu aldık le cola yoktu çünkü annemgil bugün piknik yaparsınız diye para vermediler neyse yola çıkacaktık otobüsü bekliyoz hoca bize durup duruken uyardı biz buna iyice sinirlendik nerdeyse hocayı sikecez otobüs geldi içerde keş sülo da vardı amına koyduğumun salağı kedim süleymanıda getirmiş nası otobüse soktuysa neyse gidiyoruz hoca en öne oturdu ben buna içimden fena sövüyom sonunda piknik yerine vardık 100.yıl piknik yeriydi neyse hemen gittik banklardan birine çöktük oturuyoz keş sülo piçler ben açım dedi bişeler alalım dedi spastik iboda 2 tl keş süloda 3 tl varmış gittik markete 4 kek aldık kedim süleymanda istedi 3 lira kaldı onada kola alaım dedik adam 25krş eksik dedi sert bi sesle ben buna gıcık kaptım tam o arada hoca geldi çocuklar napıyonuz burda dedi hocam yicek alıcaz dedik tamam dedi ses çıkarmadı bizde adama dedik abi 25 krş almayıver dedik bu bize sövüyo keş sülo adamın boğazına yapıştı "lan orospunun orospu evladı belanı arama sikerim seni" dedi mağazadaki adamda ararsam nolur lan dedi biz buna spastik ibonun çifte sikiş hareletini yaptık adam yere yattı ölü numarası yapıyo milletde bizi alkışlıyo tam o arada hoca geldi amına kodumun karısı bize bağırıyo kalabalık alkışlamayı bıraktı çantamdan boncuklu magnumu çıkardım önce sol sonra sağ gözünden vurdum bu yere yattı her yer fişne suyu oldu bizde bundan yararlanıp kadının çantasını aldık sonrada marketten millete kola vs. dağıttık sonrada kedim süleymana süt alıp çarşıya çıktık kadının deri çantasını sattık fakiriz ama saf değiliz şükür.

-eko

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil